USA - informacje

Turyści bardziej zadowoleni z hoteli, Internet problemem

26.07.13 19:10 | Turystyka w USA
Po dwóch latach spadków, satysfakcja z usług hoteli w Stanach Zjednoczonych wyraźnie wzrosła, osiągając najwyższy poziom od 7 lat. Wciąż jednak poważnym problemem jest jakość serwisów internetowych hoteli.

Opublikowane w ostatnią środę badanie satysfakcji z amerykańskich hoteli J.D. Power 2013 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study mierzy poziom satysfakcji w ośmiu segmentach rynku hotelowego - od najdroższego do najtańszego - kolejno: luxury, upper upscale, upscale, midscale full service, midscale, economy-budget, upper extended stay i extended stay. W przypadku każdego segmentu rozważanych jest siedem czynników decydujących o poziomie satysfakcji - rezerwacje, procedury check-in i check-out, pokój gościnny, wyżywienie, oferowane przez hotel usługi, infrastruktura, koszty i opłaty. 

Poziom satysfakcji w roku 2013 wzrósł wyraźnie w stosunku do dwóch poprzednich lat we wszystkich siedmiu czynnikach. Wśród najczęściej wymienianych niedogodności klienci hoteli wymieniają z kolei problemy z hotelowymi stronami internetowymi. Aż 31% z nich zgłosiło skargi na szybkość i dostęp do serwisów. 

Wśród najwyżej ocenianych hotelowych marek znalazły się m.in.: The Ritz-Carlton, Kimpton Hotels, Drury Hotels i Homewood Suites.

Badanie zawiera jeszcze kilka innych ciekawych konkluzji. Zgodnie z jego wynikami, zdecydowanie najniższy poziom satysfakcji z usług hotelowych panuje wśród tych klientów, którzy podczas poszukiwań kierowali się wyłącznie jak najniższą ceną. Do najbardziej zadowolonych należą z kolei użytkownicy portali internetowych z recenzjami hoteli. Najlepiej zapoznali się oni z ofertą i specyfiką hotelu, wybierając ten spełniający ich oczekiwania.

comments powered by Disqus